vrijdag 26 april 2013

Review, Cakepopmix jumbo eigen merk

Cake-pops. Ik weet niet wat ik ermee heb, of hoe het komt. Maar iedere keer als ik ze maak gaat er wel mis. Deze keer besloot ik om cake-pops te maken met een pakket. Lekker makkelijk! Ik heb gekozen voor een pakket van jumbo eigen merk.

Het pakket bestaat uit; 2 spuitzakken, 30 stokjes, 1 zakje vanillecake mix, 1 zakje chocoladecake mix. Uit ieder zakje kan je ongeveer 15 cakepops maken.

Ik heb ervoor gekozen om gelijk alle 2 de mixen klaar te maken, zo heb ik straks dus 30 cakepops. Op de achterkant van de doos staat een duidelijke beschrijving. Maar het is echt zo makkelijk! Het enige wat je moet doen is de mix in een bakje doen, 50 ml water toevoegen. En roeren maar. Tijdens het klaarmaken merkte ik dat de chocomix dunner wordt als de vanillemix. Daarna kan je de mix in de bijgeleverde spuitzak stoppen.



Je knipt pas een gaatje in de spuitzak als je cakepopmaker warm is. Anders loopt alle mix eruit en wordt het een rommeltje. Dan kan je de rondje vullen met mix. Hier ging ik dus de mist in, want zoals je kan zien heb ik teveel vanillemix in de rondjes gedaan. Bij de chocolade heb ik minder in de rondjes gedaan. Maar eigenlijk weer net te weinig. Omdat de chocomix ook veel dunner was, waren die bolletjes ook heel anders gerezen. Nog even oefenen dus!



Conclusie

+ zowel chocolade als vanillemix
+ het is zo makkelijk dat iedereen het kan maken
+ spuitzakken van goede kwaliteit

- geen versiering bij het pakket
- vanille cakepops wat aan de droge kant

Hieronder zie je mij resultaat. Alvast een beetje in Koninginnedag stijl. 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten